חץ הצפון – ימי כיף לחברות וקבוצות

סדנת בירה עם חץ הצפון

רוצה לגרום לעובדי החברה לצאת ליום כיף מלא עניין? לא רוצה להתפשר על הפעילות הבאה?
סדנת בירה עשויה להיות האופציה הנכונה בעבור חברות רבות.
סדנה מסוג זה תהיה הדרך הבטוחה להכניס לא מעט עניין לשגרה המשעממת.
בייחוד כאשר חץ הצפון תהיה אחראית עליה.

סדנת בירה – למה הדבר כדאי?

כאשר מדובר על סדנת בירה יהיה מדובר בדרך כלל על סדנה אשר תכלול בתוכה לא מעט יתרונות וזאת בעיקר כאשר מדובר על צוות עובדי חברה אשר יהיה מורכב מאנשים בספקטרום רחב של גילאים.

כמה דברים שכדאי להכיר בנוגע לסדנת הבירה:

  • במהלך סדנת בירה של חץ הצפון צפויים המשתתפים להיחשף לאופן ההכנה של הבירה וזאת תוך כדי בישול בירה ממש כמו במבשלה אך בתנאי שטח.
  • לאחר מכן יתאפשר לאלו אשר ירצו בכך לטעום בעצמם מן הבירות השונות וזאת כאשר אין שאלה בכלל בנוגע לכך שאפשרי למצוא לא מעט עניין בטעימה של בירה באופן ישיר מהמקום בו היא נוצרה.
  • לאור העובדה כי מדובר בחוויה אשר לא מעט היו מעוניינים לקחת בה חלק, סדנת בירה בעבור עובדי החברה תהיה הדרך הבטוחה להפוך את כלל העובדים להרבה יותר שמחים ומגובשים.
  • בעזרתה של סדנת בירה כזו של "חץ הצפון" הלך הרוח בחברה יהפוך להרבה יותר חיובי וזאת כאשר הגיבוש בין העובדים השונים צפוי ללכת בכיוון הנכון.

לאור אלה ועקב ניסיוננו בחברח חץ הצפון בניהול סדנאות בירה בעבר – אנו ממליצים בחום לכל חברה, ארגון או קבוצה לשקול בשיא הרצינות את האופציה של לקיחת חלק ב- סדנת בירה טעימה, מגבשת ומשחררת.
במקביל, אנו ממליצים להיעזר במומחים ולבחור בשירותי חץ הצפון לקיום הסדנה – ולו רק מכיוון שמעבר לתכנון והפקת הסדנה על כלל האספקטים שבה, אנו תדע גם להעניק חוויה מותאמת לאופי החברה.

חץ הצפון – סדנאות לחברות

אנשי המקצוע מטעם חץ הצפון יודעים בדיוק כיצד לספק לחברות מסוגים שונים את האפשרות ליהנות מסדנאות וימי גיבוש אשר יהיו ברמה יוצאת דופן.
אנו נבין בדיוק את תחום העניין של צוות עובדי החברה ונוכל ליצור עבורכם חוויה שתיזכר לעוד זמן רב.

כאשר מדובר על סדנת בירה, באפשרותך להבטיח כי החברה תוכל ליהנות מיום כיף הכולל חוויות אשר יחזקו בין היתר את הקשר בין המשתתפים – וגם תוכם להם ידע וערך מוסף.
זו תהיה הדרך שלך להפוך את הצוות להרבה יותר מגובש בעצם. אז אין צורך לחכות, זה הזמן ליצור עמנו קשר ולתאם סדנת בירה איכותית במיוחד!

חץ הצפון – יום כיף לחברות, יום כיף בצפון, ימי גיבוש לעובדים

לפרטים נוספים חייגו: 054-768-9754

סדנת בירה