יום כיף בצפון עם חץ הצפון

יום כיף לחברות בצפון – כשחברה מתגבשת למשפחה

אצלנו בחץ הצפון ראינו עם השנים, שיותר ויותר חברות מבינות שככל שעובדי החברה מגובשים יותר, הפרודוקטיביות שלהם עולה בהתאם.
במיוחד בשביל העניין החשוב הזה, חברת חץ הצפון שמה לה למטרה להתמחות בהקמת יום כיף לחברות בצפון, ולהביא את הגיבוש שבין העובדים לרמה חדשה וטובה יותר.

כשחברה מבקשת את עזרתנו ביצירת יום כיף לחברות בצפון, אנו שוטחים בפניה את מגוון האפשרויות המוצעות על ידי חץ הצפון, ובעזרת ההכוונה שלהם, ואופי החברה, אנו בונים את יום הכיף המושלם עבורם.

יום כיף לחברות בצפון כפעילות מגבשת

חץ הצפון בנתה במשך שנים רבות את ניסיונה בהקמת ימי כיף והפקת ימי גיבוש לעובדים וחברות, וכיום בעזרת הידע הרב שחברת "חץ הצפון" צברה, נוצרו מגוון פעילויות המתאימות לגיבוש העובדים כמו להנאתם.
לדוגמא, ישנו משחק מיוחד שבו מתחלקת הקבוצה לשתיים, ושתי הקבוצות מתחרות ביניהן על האוצר האבוד, כשבדרך אל האוצר ייסעו בג'יפים, יפתרו כתבי חידה מיוחדים ואף יחצו את הירדן בדרך מיוחדת.

אופני בירה, סדנאות עישון דגים ובישול בירה, או משאית בר מיוחדת הנפתחת למתחם אירועים ייחודי בכל מקום שתבחרו.
כל אחת מהאפשרויות שיוצעו בפניכם על ידינו בחברת חץ הצפון מיועדת להפיק יום כיף לחברות בצפון שיפיח בעובדים שלכם רוח חדשה, ויחזיר אותם לשגרת העבודה עם כוחות מחודשים.

 

המשפחה המורחבת שלכם

אנו בחברת חץ הצפון מציעים להפיק יום כיף לחברות בצפון שיכלול גם את בני משפחותיהם של העובדים שלכם, על מנת ליצור סביבת עבודה ביתית יותר ולהכיר בצורה טובה יותר אחד את משפחתו של האחר.

עדכנו את העובדים שלכם זמן מה לפני יום הכיף כדי שבני משפחתם יוכלו להתארגן בהתאם, ותנו לחץ הצפון לעשות את השאר.
אנו בחברת חץ הצפון נחשב את הגיל הממוצע של המשתתפים, נלמד ממכם על אופי האנשים ונמליץ אם לצרף ילדים או לא, כשכמובן הבחירה תמיד נתונה בידיים שלכם.

יום כיף לחברות בצפון הוא הזדמנות נהדרת לשיחה בין הבוס לעובד, ובין בני המשפחה עצמם.
על כוס בירה צוננת תוך כדי רכיבה על אופני הבירה המיוחדים של חץ הצפון, או אל מול נופו עוצר הנשימה של הגולן.
חץ הצפון תפיק במיוחד בשבילכם יום כיף לחברות בצפון שיפיק תועלת והנאה ברמה אחרת מכל מה שהכרתם.

חץ הצפון לעולם לא מפספסים

אינספור האירועים שהקמנו דירגו את "חץ הצפון" כאחת מהחברות המובילות הקיימות כיום, בתחום ארגוני ימי כיף, ובמיוחד יום כיף לחברות בצפון.
אז התקשרו עכשיו ושריינו עוד היום, יום כיף לחברות בצפון במיוחד בשבילכם.