חץ הצפון – יום כיף לחברות בצפון

מתגבשים לאחד – חץ הצפון

אין בעל חברה שעיניו בראשו, שלא יסכים שצוות עובדים מגובש גורם לעבודה עצמה להיות טובה יותר, ולאווירה במקום העבודה להיות נעימה ופרודוקטיבית יותר.

בדיוק בשביל המטרה הזו, חברת חץ הצפון מפיקה אירועים בעלי אופי מגבש לחברות וקבוצות בגליל, ויוצרת יום גיבוש בצפון ייחודי הנועד לקלוע בדיוק למטרה זו.

יום גיבוש בצפון אינו רק עוד יום כיף הנועד להפיג מתחים ולגרום לעובדים להשתחרר קצת משגרת היום יום, אלא בעל ערך מוסף שנועד ליצור את אותו גיבוש מיוחל בתוך צוות העובדים שלכם.

 

אז איך זה עובד?

חברת חץ הצפון בנתה את האטרקציות המרוכזות בה, בשימת דגש מיוחד על טיב הקשר המתגבש בין העובדים, עבודת הצוות וכמובן ההנאה, על מנת ליצור יום גיבוש בצפון יעיל ומהנה.

פעילויות מרובות משתתפים כמו אופני הבירה מאמסטרדם או משאית הבר הייחודית של חץ הצפון, יגרמו למשתתפים לדווש בהנאה לגדות הירדן,
או לשבת ביחד במתחם אלטרנטיבי שיוקם בכל מקום שתבחרו, לגלגל שיחה טובה ולנצל את ההזדמנות להיפתח האחד אל השני שלא במסגרת העבודה.

אפשרויות נוספות ליום גיבוש בצפון על ידי חברת חץ הצפון, כוללות בתוכם כמובן גם את "סדנת הקיורטוש" שלנו,
שתגרום למשתתפים ללמוד ביחד על תרבויות חדשות, להתנסות במטבח חדש וייחודי ולצחוק בהנאה כל הדרך אל המעדן ההונגרי הטעים. יום גיבוש בצפון מעולם לא היה מתוק יותר.

יום גיבוש בצפון – כשהנוף הוא חלק בלתי נפרד

קבוצות רבות שהתנסו ביום הגיבוש המיוחד של "חץ הצפון", סיפרו לנו שמעצם היותו של יום הגיבוש בגליל,
הוא כבר נהפך למגבש. האוויר הנקי, הנסיעה המשותפת לצפון, והנוף ההררי הירוק והמים המפכפכים מאחורי כל סלע גורמים למשתתפים להרגיש בחופשה נעימה ולגיבוש להיעשות דבר טבעי.
יום גיבוש בצפון מיוחד כבר מעצם המיקום המיוחד לו, ולכך נודעת חשיבות רבה בחברת חץ הצפון.
הטיולים, הסדנאות, ואפילו חוות הסוסים שלא פעם תפסה חלק ביום גיבוש בצפון כזה או אחר,
כולם מתוכננים ובנויים כך שיתנו את ההרגשה המתאימה ביותר עבור יום גיבוש בצפון שלא ישכח.

 

חץ הצפון מתפארת בעשור של הצלחות עם אינספור קבוצות שבאו בצל קורתה, וחוו בעצמם את השפעתו המועילה של יום גיבוש בצפון.

אין מקום אחר ואין בחירה נבונה יותר מחברת חץ הצפון, על מנת ליצור יום גיבוש בצפון שיועיל למצב הרוח בחברה שלכם ויגביר את הפרודוקטיביות של העובדים שלכם.
אז למה אתם מחכים? התקשרו עכשיו לחץ הצפון, ואנו נדאג לכל השאר.

חץ הצפון – להתגבש עם חיוך.

מתוך יום כיף עם חץ הצפון: סדנת עישון דגים.